Irene Chui @ The Stage…..

想和大家宣布一個喜訊,攝影師Irene將正式加盟The Stage,以後,大家在The Stage的攝影師名單中,又多一個選擇了,其實;在個多月前,自己嘗試找Irene,商議合作事宜,及後,知道Irene也有興趣,那時自己已很想和大家分享這喜訊,但實在很多細節未談得來,所以祇能忍著不說呢!

今天,終於落實了,首先謝謝她的信任和支持,希望將來的合作,更能相互提升各自的攝影領域,也希望Irene真的能實現自己的夢想啦!

以下是Irene的網頁和Blog,不過我想其實很多人已認識她了,無論如何;祝一切順利啦!
www.irenechui.com
http://hk.myblog.yahoo.com/irenelfchui

本篇發表於 Personal。將永久鏈結加入書籤。

9 Responses to Irene Chui @ The Stage…..

  1. Irene 說道:

    Dear Lawrence,謝謝你對我的信任,能夠和你及其他同事共事,我是衷心的感到榮幸及開心。希望我的加入,能夠令大家及The Stage 各方面更上一層樓。明天便要去 Bali 拍攝,希望到時會遇到你和Fanny!執行李lu!!!! ByE!

  2. Anonymous 說道:

    what???? 對於我的確係天大驚喜。你知嘛!人生第一次去expo睇o甘多,始終只鍾情the stage(就因為一張家居拍的婚照),然後發現lawrence, 又係不得了,再認識irene,三個不得了…….我在the stage / 你 / iren 中不斷爭扎, 究竟攪邊個, 點知我既「口味」竟然合併, 簡直係彩虹戰士果種啊! 但…….. 我仍然頭痕中,你們合併不是多個粉燈戰士出來, 我始終都係只可以揀一個啊?!SILVERBELLanyway, 呢個係一個勁好的消息, 好強好勁。

  3. photo by kamXchan 說道:

    Hi IreneCongra ar!And also congra Lawrence have one more good photographer.🙂Add oil together.kam

  4. Anonymous 說道:

    當我諗住invite Irene 幫我做我個sweet sweet wedding day photograher 時, 她和我說那天她也full booking, 我真的有點不開心……因為我真的很喜歡Irene影到的sweet感覺跟住我都有常留意妳的blog, 之前見妳也有不開心, 但今日很開心見到妳開心的公報加盟the stage, 原來係Lawrence的, 我也contact過Lawrence, 但我們也是有緣冇份.期待看到你們合作愉快出來的相片!!!

  5. Anonymous 說道:

    我以前都請過irene 幫我影結婚相,當時佢都未加入the stage,我覺得佢d相好靚,所以二話不說就book 了irene。
    irene 同我地簽份合約講明結婚後4星期交到貨,但最後等左成4個月先收到貨,期間call 佢留言又唔覆。收到相,仲要係完全無執過囉。
    你話佢忙,但又唔係,果時佢仲不斷更新自己的website,放d佢影得靚的相上去。所以日後有朋友問起我,我一等唔會介紹俾人。
    如果irene 唔想做壞自己個名,請佢做事有d交帶啦!收左客的錢,唔代表0服務的!!

  6. Lawrencetsang.com 說道:

    你們好,看罷大家的回應,我想作小小回應,首先多謝欣賞Irene的人,我自已也很喜歡她的作品,所以能找她加盟確是樂事,不過正如大多的攝影師一樣,也包括我自已,在處理後期的工作,往往使自已跌倒,我是經過很長的時間,和經歷,才漫漫地站起來,也花了很多工夫,人力在後期製作上,今天我的後期處理已很穩定,而我在之前和Iren傾談中,得知她是熱衷攝影,卻苦於後期,我感同身受,因我也曾經歷過….,今天,Iren也加盟了The Stage,相信後期的處理一定會有很大的幫助,希望大家給我們一些時間,去努力改善自已的不足。也謝謝大家的意見,不論褒貶,祇要是事實,我們也樂於聽聽和改善。

  7. Anonymous 說道:

    我想問下搵irene影pre-wedding既package price list, 可否send俾我?
    "yumiissac@yahoo.com.hk"
    thanks.

  8. Anonymous 說道:

    DEAR,
    http://www.irenechui.com 有毒呀﹗我去唔到呀﹗
    may be 清清佢呀﹗thanks

  9. Perina 說道:

    Hi我想問下搵irene影pre-wedding既package price list, 可否send俾我?
    perinahk@hotmail.com

發表迴響

