我對放slideshow的睇法…..

一個廚師,知道晚上會有他的客人來吃飯,他滿懷興奮的心情到市集買餸,用盡自已的能耐去煮他認為最好的飯餸,到了晚上,客人帶了些朋友來吃飯,廚師把他的精采餸菜叫手下一一呈上,可是當他步出廚房,發覺他的客人不在位上吃飯,而精彩的飯餸,當然仍有他客人的朋友細心欣賞,廚師感到很失望,他不是指望客人的讚賞,祇是他真的很想看到客人吃他的餸時的表情,欣賞好,不欣賞也好,起碼這是為他而設的筵席,客人不明白,之後對廚師說,多謝你呀,個個朋友都話你的餸好好吃呀!廚師聽罷便一走了之…….
很多時,我們會看到攝影師會因為客人拿他們的slideshow不停的播、敬酒時播、換衫時播而感失望,甚至不高興,我們不是放大自已的作品,希望全世界停下來看我們的大作,我們祇有一個簡單的訴求,就是若你沒時間播,請不要叫我們做,我們真的不想用我們的心血來給作過場用,我不敢替其他攝影師說,但我敢說我slideshow內的作品,都是我的心血,不是隨便亂拍得來,他是我多年努力拍攝的成果,我祇要求給我們的slideshow一點尊重!

本篇發表於 Personal, Wedding 並標籤為 。將永久鏈結加入書籤。

15 Responses to 我對放slideshow的睇法…..

  1. paul Kong 說道:

    i totally agree with you,, I hate people who dun appreciate the time we spend to do the slide show

  2. carla 說道:

    you are so right~~
    Support support!!!

  3. Edmond Lai 說道:

    我絕對絕對絕對認同你既講法~~
    我上星期六做好條SLIDE~~ 客人連播左都唔知~~ 因為佢地去左影相~~
    仲要我做好條SLIDE係16:9~~ 千叮萬囑叫酒樓SET番16:9佢地仲話無問題MARK左~~
    點知播出來係4:3~~ CROP晒左右D人頭~~ 激到我即刻要STOP佢地~~ 可惜佢地都係SET唔番~~ 我見客人又唔得閒睇~~ 由得佢了~~ 唉~~

  4. Rita & Gary 說道:

    Lawrence, 希望你唔好氣餒!
    same day photo slide show, 我地當日真係好期待的!
    當你的slide show 播出時, 每一張相都牽動住我地的情緒, 令我地又笑又想喊! 真係好精彩!!
    而我相信你某些客人當日無親身睇到, 係佢地錯過左呢一個咁珍貴的 moment! 只替佢地感到可惜!
    你要繼續努力!!!支持你!!!!

  5. Shanshan 說道:

    No need to be upset about it. I think you can have a different point of view. Even the couple didn’t watch it on their wedding day, I am sure they will watch it again and again at home too. Like us! I love your slideshow. Keep up the good work!

  6. Winne 說道:

    Support Support !!!
    Your slideshow is amazing….add oil….唔好為左個d唔識欣賞的人唔開心喇..

  7. Kevin Tan 說道:

    絕對認同你既睇法~~

  8. HowardLiu 說道:

    每次出slideshow, 都係我好期待既一刻, 因為好想知道新人, 親友既反應. 我會好留意佢地既表情! 因為無論好與唔好, 我都覺得係最真實既成績表! 對我當日表現評分!

    希望每一位客人都可以對攝影師有一份基本既尊重, 因為我地真係盡力去影每一輯相!

    To Edmond: 我都發生過同一情況, 所以每次我都會先將條slide轉成4:3, 留上下黑邊先出, 因為大部份projector 都仲係4:3, 酒店既員工只係識好基本既野, 未必可以幫到你!

  9. Linda and Ron 說道:

    Lawrence, 唔好唔開心啦, 記唔記得你替我們拍的(One Day in Our Life)? 雖然你不是我們wedding day的攝影師所以不在場, 但這個開場slide show 我保證全場所有賓客都全神貫注欣賞(唔相可以問番Priscilla or vandy), 而且好多朋友都勁喜歡, 重有朋友特登問我攞條link比佢老婆/男朋友看添, 所以一定好多人看過你post上youtube的slideshow.

    而家有時都忍唔住會再看這slideshow, 都仲係好感動, 仲想起好多同你們成crew人一起拍攝的開心片段,我估好少人好至我同ron咁拍了2次,想起你們就好像想起朋友一樣.

    你要繼續努力!只要是用心做的,一定會有知音人,我們支持你!

    有空記住call我地,好想再和你吃飯!

  10. Lawrence Tsang 說道:

    Linda:好久不見了,我重好記得和你們拍照的片段,最記得是你們改了幾次期,之後約實到澳門影相,由一號風球到晚上八號風球,都是很得意,很開心的記憶,我也覺得和你們見了幾次面,影過兩日相,都成了朋友,hehe,三、四月靜D,有時間約埋Ron一齊食飯,順便叫佢介紹D好歌比我!
    Lawrence Tsang

    • Linda and Ron 說道:

      好呀好呀,到時唔好甩底,記住call我地,(或者叫fanny約啦)!

  11. Kelvin 說道:

    i totally agree with you,一個很好的比喻…
    我是做婚禮攝錄師的,也經常會花好多心機幫人做即日剪輯…這真是我們的心血吧!
    我試過辛辛苦苦,八點半趕起即日剪輯,怎知連新人都唔係位就播…仲係度上菜…so 失望!!haha

    Thanks your sharing And i always look your blog!!keep burning…Lawrence兄

    Share with you my work and dream Too
    kelvinshot.com

    Best regards and god bless
    Kelvin

  12. Kelly&Roy 說道:

    Lawrence, your photo slide show is so awesome to every guest in our wedding banquet! We really appreciated for what you did! add oil~!!

  13. bakingmaniac 說道:

    Sildeshow又好,廚師的作品又好。一個人的心血結晶,總有希望有人欣賞,那怕只有一個,都是知音。不過,沒人欣賞之時,又是一個很好的藉口去做自我反省,更上一層樓。:) 共勉之。

  14. Tart 說道:

    身同感受呀
    用左好多心機去剪條same day edit video
    但好多時新人都係講一句要換衫唔得閒就走左去
    由得條片播
    咁我花咁多心機為D咩呢?
    咁多心機, 其實只係想新人會用心去感受, 花幾分鐘去欣賞
    並唔係純粹比錢買件貨咁…

發表迴響

