Angie & Raymond

如果新人問我,最喜歡影穿婚紗、便服定晚裝時段的新人,我想應該是便服了。

最近影婚紗相時,見到好多新人都戰戰驚驚的,又怕整污件婚紗也怕整難….知道現在有些頗有盛名的婚紗店,租衫前就講出大堆嚇人的說話,如點點點就點點點賠…..,如點點點又點點點賠….唉!攪到新人唔敢行唔敢座唔敢郁,其實,想問,咁租件衫黎做乜呢?你咁多要求,咁怕d客整到件衫,不如唔好租啦,定是想巧立名目,取巧賺錢呢!當中因由;不想深究了,不過覺得,如果要承受咁大壓力,真的不如不租了。難道就祇像個公仔,企定定影相!

Angie是個很開朗的女孩子,不怕天、不怕地似的,好在有她,能帶著Raymond一齊投入拍攝的安排。

不過我仍是最喜歡他們穿便服的相,Angie & Raymond更能揮灑自如,有很多動作,是他們自已玩樂時影的,不是我的安排。很喜歡這種互動的感覺。

很多時我都會建議新人在拍Pre Wedding時,留一個時段穿便服,做返平時的自己,我想是最自然、最自己的了。












本篇發表於 Bride, Engagement, Groom, Hong Kong Wedding Photographer, Lawrence, Lawrencetsang.com, Pre-Wedding, Wedding Photographer, Wedding Photography。將永久鏈結加入書籤。

One Response to Angie & Raymond

  1. Angie and Raymond 說道:

    影得好靚呀!百看不厭, 輯相我地睇左好多次,差d自戀!哈哈…多謝您呀, 我地嗰日都玩得好開心,係好難忘既一日!仲記得你週圍搵靚景,仲整到對鞋濕哂,好感動!我地好欣賞你既專業!一百個讚!期待我地大日子再一齊玩過:)

    天不怕地不怕的Angie and Raymond:)

發表迴響

