Carmen & Phoenix

很多時客人上來公司看我的作品、slideshow,都會說和看我blog的相有些不同,因為blog內wedding day的相,很多都是雙人照,好像pre wedding般,其實放甚麼相上Blog,可能都是一個學問,可能我捉錯用神,也可能我捉對了,不過我祇能解釋,其實我祇是想放一些我認為或希望是冇咁重覆的相上blog,對自己,是一個驚惕,下次要拍些新的東西啦,就是這個原因吧。

不過今次,我賞試把整條slideshow放上來,希望大家對我在婚禮當日的攝影有多些認識,另外當日的video man是Brian,我的好朋友,我很欣賞他的作品、態度、熱誠….希望你們都感受到啦。

不過最重要還是當日的老闆Carmen 和 Phoenix,嘻嘻!我常說幾好的攝影師,都要有東西拍才拍得靚,我影的不是靚景,那裡出門,那裡擺酒對我來說不重要,我要記錄的、想要記錄的是一張張快樂、投入的臉。你們看罷相片,希望也能感受到當天的種種。不過slideshow我改了另一首,另一種感覺,希望Carmen會喜歡。

Untitled from Tsang Lawrence on Vimeo.

Carmen & Phoenix’s Wedding from brian-film.com on Vimeo.

本篇發表於 Bride, Groom, Hong Kong Wedding Photographer, Lawrence, Lawrencetsang.com, Wedding, Wedding Photographer, Wedding Photography。將永久鏈結加入書籤。

4 Responses to Carmen & Phoenix

  1. Ada Yip 說道:

    i can see this slideshow finally!!! it’s a touching one!!!

    • Carmen Chan 說道:

      Yes, Ada, you can see it finally~~~
      Really great, ya?

      Lawrence, Changed another song gave us another feeling..
      Lee隻歌比我揀嘅活潑D…
      同d pics 好match…love it love it.

      當日真係好難忘…好好玩, 由朝到晚, 一d都唔攰
      你地, Brian佢地, Ada同飛燕嘅熱誠感動咗我地..
      睇番d outcome, 證明我地嘅選擇係冇錯嘅
      衷心感激各位, 締造出一個perfect wedding

      宇宙最強super team, go go go

      p.s. 前兩日睇你同Brian d slide, 睇到過咗12點唔知, 俾人投訴呀…hee hee hee

  2. Helen 說道:

    Lawrence, 真係好得呀!

  3. Angelala 說道:

    It’s really sweet & touching, 一對美麗活潑嘅新人+專業嘅攝影師(team)= perfect

發表迴響

