Kitty & Howard

Kitty 和 Howard在我替他們拍攝之先己拍過好幾輯相片了,包括我的好同事Irene,所以對他們而言,真是駕輕就熟,不過我就比左少少壓力自己,因為唔想他們覺得又係咁影呀?又係做呢樣野呀?等等….,不過開始影相不久自己就冇想這個問題了,因為看得到他們都很投入,很信任我,那我又何需多想呢。

要感謝當日的太陽伯伯,當日的陽光真的好得很,因那天其實頗冷,除了靚外,新人暖一些也很重要,最記得是黃昏的石澳,天紅一片,真是未遇過呢,晚上到了他們常到的味千拍照,好在全程得味千同事配合。

今次揀相放上來也遇到很大問題,因為不知揀那一張才好呢,我經常被我同事話我揀錯相的,靚的不放上來,一般的試放…….,怎樣也好啦,希望你們都會喜歡這些作品。





這張相揀彩色定黑白好,也想了好一會,最後揀了黑白,因更能突出到頭紗的光影…..
拍拖十幾年了,每年一張主題相這個idea好特別呢!

個天係真架,冇執過架,祇是加了閃燈…..

我很喜歡這張相的環境、佈局,人物表情呢….

本篇發表於 Bride, Engagement, Groom, Hong Kong Wedding Photographer, Lawrence, Lawrencetsang.com, Pre-Wedding, Wedding Photographer, Wedding Photography。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

