Leeann & Kevin

來到 Vancouver 已經第二日,似乎仍然唔係好訓得到。唔緊要,咪執下相update下個blog囉!未來幾天都未必可以上網,就趁今日跟大家分享一下。 就容許我先放最新的一輯。。。

Leeann & Kevin 係一對好nice既couple,佢地唯一的要求就只係想我把佢地最自然既一刻留住。可能有人睇完我既blog,會覺得不需要做作,不需要擺pose,留住所見的有何難?!不過,說真的,大多的新娘及新郎都不是天生的model,如何捕捉,甚至"製造"自然一刻,其實都是門學問。如何讓新人輕鬆自在,無憂無慮的跟著我一起拍,或就是個小秘訣吧!

好開心今次參與Leeann n Kevin的婚禮,可能你地都有同感,Leeann 其實好靚女,一舉手一投足都可以好靚,就在最自然最自信的一刻按下快門,一切就自然混成。唔知睇我blog既人會否感受當中的小溫馨呢!不過最緊要既就係希望Leeann 同Kevin都鍾意啦!

好喇,去片喇,遲d見啦!



















本篇發表於 Hong Kong Wedding Photographer, Lawrence, Lawrencetsang.com, Wedding, Wedding Photographer, Wedding Photography。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

