Josephine & Kevin

BrideEngagementGroomPre-Wedding

Josephine 和 Kevin 在我的顧客群而言,算是很年輕呢,他們很愛玩,但當我要求一些比較靜、浪漫的氣氛,他們也能做到,很得意的一對情侶,當日我們去了一些新的地方,感覺興奮呢!
現在,update個blog都比較慢,很多相其實都是很久之前拍的了,所以有很多細節都不記得了,不過我想,照片,更勝千言萬語!

Josephine & Kevin, a young and energetic couple. We play hard and “shoot" hard!
Some pics are from Wing Lee Street…. excited to shoot in a new place…



很喜歡這張相,純純的感覺……

朋友替他們做的氣球,好有創意呢!

永利街旁的樓梯,感覺比永利街更好拍呢!


搖搖搖…..

對「Josephine & Kevin」的想法

  1. 好多謝你同Alan的pre-wedding拍攝,三個地方都有唔同的感覺氣氛,有開心,型,elegant,係你指導帶領下,我同Kevin都好興奮投入去影相,我好鐘意著婚紗的相,有驚喜呢!影得靚靚!朋友們都讚拍出不一樣的我,好開心幸褔模樣呢!因為佢地好少見到我d相咁開心自然的,佢地感受到相中的氣氛,一路睇一路笑,笑我地,哈哈!

Leave a Reply

這個網站採用 Akismet 服務減少垃圾留言。進一步了解 Akismet 如何處理網站訪客的留言資料